Associació Sant Tomàs: com es pot crear valor a les entitats no lucratives per mitjà d'una estratégia de responsabilitat social
págs. 13-42
Casa Tarradellas: tradició e innovació
págs. 43-70
Cooperativa Plana de Vic: el difícil pas de la producció agrícola al món de la distribució
págs. 71-88
Elausa: un volant per al SMART
págs. 89-110
Girbau: el repte de ser eficient en un entorn d'innovació constant
págs. 111-140
Grup Nació Digital: la informació local es fa global gràcies a Internet
págs. 141-162
Mimcord: la creació d'un "commodity"
págs. 163-188
Museu Episcopal de Vic: el repte d'esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional
págs. 189-216
Some: internacionalitzar, una elecció o una obligació?
págs. 217-232
págs. 233-270
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados