La comunicació mòbil és un dels temes de més actualitat en diferents fòrums, des de diferents perspectives. Espanya juga un paper important per les dinàmiques i l�evolució del seu mercat. En aquest sentit, el nostre país ofereix un interès específic per l'amplitud del seu parc de dispositius 3G (el segon d'Europa, després d'Itàlia) i per la intensitat del desenvolupament de xarxes socials mòbils, a més de per la creixent implicació d'empreses en la producció i distribució de continguts mòbils. Com va passar amb Internet, es tracta d�un procés d'innovació pel qual els formats de contingut, les pràctiques de consum i els models de negoci característics de la televisió i la xarxa, per exemple, s'adapten, primer, al nou mitjà, per a després desenvolupar formes i models específics que aprofiten les potencialitats de personalització, geolocalització i conectivitat ubiqua.
Los gigantes, los ratones y el pastel: Las industrias culturales y el entorno de la movilidad
págs. 7-21
págs. 22-33
págs. 35-43
As mídias locativas, as artes e as cidades: projeto Media City
págs. 44-55
págs. 56-64
mMuseos: una (r)evolución comunicativa necesaria: una (r)evolución comunicativa necesaria
págs. 65-76
págs. 77-87
págs. 88-97
págs. 98-102
págs. 104-111
págs. 112-119
Os Games femininos nos celulares: uma reflexão necessária
págs. 120-134
págs. 135-141
págs. 142-152
págs. 153-162
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados