Ipad na escola: minimizando a tecnoloxía, amplificando as aprendizaxes
págs. 25-38
Innovando nas aulas: deseño e produción de materiais educativos multimedia con Hot Potatoes
págs. 39-58
págs. 59-70
págs. 71-90
págs. 91-102
págs. 103-126
Convivindo co cine na aula: Soño dunha noite de San Xoán
Consuelo Estévez Reinares, María del Carmen Pereira Domínguez
págs. 127-146
Análise do filme Hermano Oso para a súa integración curricular na Eduación Infantil
Rosalía Domínguez Martínez, Andrea Paredes Misa, Irene Rial Romero, Leticia Rodríguez Carballal, María Esther Martínez Figueira
págs. 147-168
Recursos en youtube para as aulas de Educación Primaria
Brais Afonso Rolán, Carla Caíña Sobrado, Patricia Meira Pérez, Manuela Raposo Rivas
págs. 169-190
Hotpotatoes: aprendendo cos selos
págs. 191-210
Los Bosques. Unha miniquest colaborativa e internivel
Begoña Ansedes, Jennifer Sánchez Beckendorf, Inés Piñeiro Silva
págs. 211-224
págs. 225-238
A wii na aula: unha experiencia de uso
págs. 239-248
A integración das TIC nos centros educativos: o caso do programa Enciclomedia
págs. 249-264
págs. 265-282
Alta o infinito e máis alá!!! Proxecto piloto de investigación educativa empregando tecnoloxías de computación cloud nun centro rural agrupado: CRA Boqueixón-Vedra
págs. 283-294
A presenza e emprego das TIC no ensino obrigatorio: o caso da provincia de Ourense
Manuela Raposo Rivas, María Esther Martínez Figueira, María Elena Añel Cabanelas, María Isabel Doval Ruiz, Juan Luis Rodríguez Rodríguez, María del Carmen Pereira Domínguez, Francisco Javier González Álvarez
págs. 295-314
O manexo das TIC e ferramentas e-learning por parte dos escolares ourensás
Manuela Raposo Rivas, Juan Luis Rodríguez Rodríguez, Francisco Javier González Álvarez, María del Carmen Pereira Domínguez
págs. 315-336
O punto de vista do profesorado sobre o uso das TIC
María Elena Añel Cabanelas, María Esther Martínez Figueira, María Isabel Doval Ruiz
págs. 337-355
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados