Novas técnicas de aprendizaxe baseadas na colaboración co tecido empresarial do ámbito universitario
Jorge Marcos Acevedo, Manuel Suárez Álvarez, Francisco Javier Sánchez Real
págs. 9-18
págs. 19-32
págs. 33-40
Reducir esixencias e traballar as motivacións para lograr unha maior aprendizaxe: experiencias e ideas ao respecto
págs. 41-55
Experiencia de innovación educativa no espazo de formación aberta de maiores na Universidade de Vigo: saúde e medio ambiente
págs. 57-59
págs. 61-69
págs. 71-81
A plataforma Tem@: unha experiencia de formación permanente no profesorado da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte de Pontevedra
María Ángeles Fernández Villarino, Carlos Lago Peñas, Rodolfo I. Martínez Lemos
págs. 83-95
págs. 97-104
págs. 105-115
págs. 117-124
Xornadas de introducción ás técnicas de traballo universitario: unha experiencia para o alumnado de primeiro curso da Licenciatura en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Ana Rey Cao, Héctor Castro Rey, Domingo Rodríguez Teijeiro, Carlos Lago Peñas, Jorge Juan Viaño Santasmarinas, Cristina López Villar, Alicia Riveiro Bozada, José María Cancela Carral
págs. 125-137
Utilización de textos histórico-científicos nas aulas: unha posible integración da didáctica e da historia das ciencias experimentais
págs. 139-148
págs. 149-158
Desenvolvemento de métodos docentes e cooperativos para a formación en competencias en economía aplicada: unha experiencia de avance cara ao modelo do Espazo Europeo de Educación
págs. 159-174
Innovación educativa como catalizadora de colaboración interdepartamental: exemplo na Universidade de Vigo
Paulino Alegre Fidalgo, Jose Ayude Vazquez, José Manuel Casas Mirás
págs. 175-187
O dereito penal a través do cine: a proxección cinematográfica como soporte pedagóxico no ensino do dereito penal
págs. 189-199
págs. 201-214
págs. 215-224
O ensino da economía no Programa para maiores da Universidade de Vigo: experiencia no Campus de Ourense
págs. 225-229
O SEEQ como instrumento de valoración do ensino: primeiros resultados
págs. 231-241
Zig-Zag: o primeiro programa IPTV de divulgación científica en internet dedicado a tradución
págs. 243-256
O emprego da lista de correo electrónico da plataforma Tem@ en tres cursos da Licenciatura en Filoloxía Inglesa: modo de garantir a organización de cursos mixtos presenciais con apoio virtual
págs. 257-266
págs. 267-275
Diversificación de actividades e aprendizaxe continua: adaptación ao EEES da materia xenética xeral
págs. 277-285
págs. 287-290
Actuacións de coordinación horizontal na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Ana Rey Cao, José María Cancela Carral, Jorge Genaro Soto Carballo
págs. 291-298
Formas de medir a satisfacción alumno-profesor: experiencia na materia de Estatística III de ADE
María Gómez Rúa, Leticia Lorenzo Picado, María Estela Sánchez Rodríguez
págs. 299-308
págs. 309-314
E-learning 2.0: experiencias docentes na Universidade
págs. 315-324
Investigación experimental de radiocomunicación nas aulas
Ana Vázquez Alejos, Manuel García Sánchez, Íñigo Cuíñas Gómez
págs. 325-331
págs. 333-337
Hot potatoes: unha aplicación para crear exercicios interactivos
págs. 339-345
págs. 347-359
págs. 361-371
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados