Transcorreguts pràcticament dos anys des de l’aparició de Manual de Comunicació Turística, presentem aquesta edició en castellà, revisada i ampliada, en el que representa una mena de germà petit d’una obra ja existent en català, encara que diferent en el seu plantejament i continguts.nEn aquesta edició, s’ha incidit especialment en tot allò referit a la comunicació digital, a l’univers 2.0 i al fenomen social media aplicat a la comunicació del turisme. Per això, hem comptat amb destacats professionals i acadèmics que, des d’una visió teòrica i aplicada, ens situen en el nou escenari del digitalisme turístic. En definitiva, aprofundim en el tractament del que avui representa no només un canvi de tendència en la comunicació turística, sinó un canvi cultural que modifica, per se, el model tradicional de turisme
La información turística: Del papel a la red
Ciudades, regiones y países como marcas: Luces y sombras del place branding
Destinos en la red: Las webs oficiales de los destinos turísticos como reflejo de la estrategia de marketing
Marketing de turismo temático: El parque de atracciones como herramienta comunicativa de captación de turistas
La comunicación en las empresas de intermediación turística: El caso de las agencias de viajes
Comunicación y gestión pública del turismo: Una transversalidad necesaria
La seguridad como marca de promoción de destinos turísticos
Marta Pérez García
Patrimonio cultural e industria turística: La comunicación como estrategia para favorecer un matrimonio sostenible
Las webs experienciales en el sector turístico: El turista como herramienta de comunicación de las organizaciones turísticas
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