Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L'assessorament psicopedagògic a la universitat: estudi interpretatiu sobre les possibilitats que obre aquest context a l'assessorament psicopedagògic i sobre la construcció del rol d'assessor

  • Autores: María Reyes Carretero Torres
  • Directores de la Tesis: María Luisa Pérez Cabaní (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat de Girona ( España ) en 2004
  • Idioma: catalán
  • ISBN: 84-688-6511-7
  • Depósito Legal: GI-403-2004
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Luis del Carmen Martín (secret.), Carles Monereo i Font (voc.), Manuel Esteban Albert (voc.), Carmen Vizcarro Guarch (voc.)
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Resumen
    • Lassessorament psicopedagògic a la universitat: estudi interpretatiu sobre les possibilitats que obre aquest context a lassessoramet psicopedagògic i sobre la construcció del rol dassessor.

      La investigació parteix i es basa en una experiència dassessorament psicopedagògic portada a terme a lEscola Politècnica Superior de la Universitat de Girona durant tres cursos acadèmics en la qual la investigadora va participar com a assessora.

      Amb lanàlisi reflexiu daquesta lexperiència pràctica es pretén identificar la contribució que els professionals de lassessorament psicopedagògic poden tenir en optimització dels processos densenyament i aprenentatge a la universitat així com començar a construir un marc de referència per a lassessorament psicopedagògic en aquest context.

      La metodologia emprada es basa en lanàlisis del cas dassessorament portat a terme, la reflexió sobre la pràctica y la consulta a persones expertes en aquest àmbit.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno