Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La tutoria en els processos d'ensenyament - aprenentatge desenvolupats a través d'entorns virtuals d'aprenentatge

  • Autores: Sogues Montserrat Pera
  • Directores de la Tesis: Sofía Isús Barado (dir. tes.), Mercè Gisbert Cervera (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat Rovira i Virgili ( España ) en 2010
  • Idioma: catalán
  • ISBN: 9788469412459
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Ángel Pío González Soto (presid.), Jordi Lluís Coiduras Rodríguez (secret.), Robert Rallo Moya (voc.), Enric Corominas Rovira (voc.), Soledad Romero Rodríguez (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Dialnet Métricas: 3 Citas
  • Resumen
    • La present tesi és un treball d'investigació realitzat a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona amb l'objectiu general de: Dissenyar, aplicar i avaluar un PAT universitari amb suport tecnològic a la URV. L'enfocament metodològic de la investigació s'orienta vers un paradigma qualitatiu interpretatiu, perquè es pretén comprendre, aprofundir i reflexionar vers l'objecte d'estudi i crític, perquè es promou la reflexió i millora, al mateix temps que s'intervé per produir canvis. S'utilitza la metodologia investigació - acció perquè ens permet estudiar sobre la pròpia pràctica. Quant al tipus de dades amb què es treballa, s'extreu i s'analitza dades mixtes, ja que s'obtenen dades quantitatives i qualitatives. Com a part de les conclusions més destacades, i fruit dels resultats obtinguts, es concreten els factors i instruments necessaris per a la implantació del PAT a la URV. També es plantegen estratègies rellevants per a la integració del PAT en suport tecnològic a la URV.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno