págs. 135-136
Dialogue: a theoretical framework for distance education instructional systems
Paul Gorsky, Avner Caspi
págs. 137-144
págs. 145-157
John G Hedberg, Koh Thiam Seng, Tan Seng Chee, David Hung
págs. 159-176
Johanna C. van Hooff, Sherria L. Hoskins
págs. 177-192
Viewing or visualising¿which concept map strategy works best on problem-solving performance?
David W. Nelson, Youngmin Lee
págs. 193-203
págs. 205-216
An instructional model for web-based e-learning education with a blended learning process approach
Fernando Alonso, Genoveva López, José M. Viñes, Daniel Manrique
págs. 217-235
Wayne Huang, Waiman Cheung
págs. 237-253
Nigel Ford, Philippa Levy, David Miller, Andrew Madden
págs. 255-280
Jas Nagra, Paul Brett
págs. 281-292
Kieron Sheehy
págs. 293-301
págs. 303-316
Computers and 2D geometric learning of Turkish fourth and fifth graders
Glenn Smith, Arif Altun, Sinan Olkun
págs. 317-326
A model for integrating instructional technology into higher education
Daniel W. Surry, David C. Ensminger, Melissa Haab
págs. 327-329
William Sugar, Bethann Fine, Frank Crawley
págs. 331-334
págs. 335-337
Pedagogies for teaching about puberty on CD-ROM for student-teachers
Geraldine Torrisi-Steele, Juliette D.G. Goldman
págs. 339-343
págs. 345-346
pág. 345
págs. 346-347
págs. 347-348
pág. 347
págs. 348-349
págs. 349-350
págs. 350-351
pág. 351
págs. 352-353
pág. 352
págs. 353-354
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados