Periodo de publicación recogido
|
|
|
Play and creativity in young children's use of apps.
Jackie Marsh, Lydia Plowman, Dylan Yamada‐Rice, Julia Bishop, Jamal Lahmar, Fiona Scott
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 5, 2018, págs. 870-882
Young children's everyday concepts of the internet: A platform for cyber‐safety education in the early years.
Susan Edwards, Andrea Nolan, Michael Henderson, Ana Mantilla, Lydia Plowman, Helen Skouteris
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 1, 2018, págs. 45-55
Computing education in children's early years: A call for debate.
Andrew Manches, Lydia Plowman
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 1, 2017, págs. 191-201
Pre-school children creating and communicating with digital technologies in the home.
Joanna McPake, Lydia Plowman, Christine Stephen
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 3, 2013, págs. 421-431
Children, play, and computers in pre-school education
Christine Stephen, Lydia Plowman
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 36, Nº. 2, 2005, págs. 145-157
Active Learning and Interactive Video:: a Contradiction in Terms?
Lydia Plowman
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 25, Nº 4, 1988, págs. 290-293
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados