LIVING HISTORY OF PHYSIOLOGY: BODIL SCHMIDT-NIELSEN
W. H. Dantzler
págs. 1-4
Michael G. Levitzky
págs. 5-8
págs. 9-12
págs. 13-16
págs. 17-22
A. B. Rendas, P. Rosado Pinto, Marta Fonseca
págs. 23-29
Radivoje Radi, Sanda Skrinjari¿-Cincar, Sven Kurbel
págs. 30-32
págs. 33-37
Shawnee Sloop, Darrell W. Brann
págs. 38-45
págs. 46-47
COMPUTER-ASSISTED OBJECTIVE-STRUCTURED PRACTICAL EXAMINATION: AN INNOVATIVE METHOD OF EVALUATION
Subramanya Upadhya, Sharmila Torke, Reem Rachel Abraham, K. Ramnarayan
págs. 48-49
pág. 48
Franca Daniele, Camillo di Giullo, Charles Tipton
págs. 51-57
A classic learning opportunity from Fenn, Rahn, and Otis (1946): the alveolar gas equation
Douglas Curran-Everett
págs. 58-62
David L. Tauck
págs. 63-66
Teaching from classic papers: Hill's model of muscle contraction
Jeffrey W. Holmes
págs. 67-72
págs. 73-82
A "how to" guide for developing a publishable Scholarship of Teaching project
Valerie Dean O'Loughlin
págs. 83-88
Pizza and pasta help students learn metabolism
Renato M. Passos, Marcelo Hermes-Lima, Alexandre B. Sé, Yanna K. M. Nobrega, Vanessa L. Wolff
págs. 89-93
Medical Physiology and Experimentation: Reconsidering the Undergraduate Examination Structure
Stylianos Tsakiris, Apostolos Zarros
págs. 94-95
págs. 95-96
pág. 95
pág. 97
pág. 99
Help protect the future of physiology
Diane H. Munzenmaier
págs. 100-101
Living History of Physiology: Carl Gans
David R. Carrier, Robert Dudley, Raymond B. Huey
págs. 102-107
J. Graham McGeown
págs. 108-112
págs. 113-118
Hello C. Salgado, Mark W. Chapleau, T. David Jones, David L. Goldstein, Rubens Fazan Jr., Alan Kim Johnson, Maria Jose Alves Rocha, Mariana Morris, Maria C. Irigoyen, Lisete C. Michelini
págs. 119-123
Redefining classroom instruction
Lawrence Schramm, Artin Shoukas, Harry R. Goldberg, Eileen Haase
págs. 124-127
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados