Criteris generals de programació
Bernardino Salinas Fernández
pág. 4
Les unitats de programació
Alba Espot
pág. 9
Terminologia de la programació
pág. 15
La programació abans i ara: existeixen diferències?
Francesc Imbernón Muñoz
pág. 17
Les seqüències de contingut, instrument per a l'anàlisis de la pràctica
Antoni Zabala Vidiella
pág. 23
El PEC, el PCC i la PA, vèrtex d'un triangle equilàter
Carme Sentís, Xavier Gual
pág. 31
La programació a l'educació Infantil
M. Antonia Pujol i Subirà
pág. 35
Aplicació pràctica de la unitat de programació: "La resta portant-ne"
pág. 43
Un procés de disseny d'una unitat didàctica per a l'ESO
Rafael Rodríguez Pino
pág. 47
El tractament de les textures a l'Escola Bressola
Silvia Vega
pág. 61
"Volem fer experiments". Una experiència de Física al Parvulari
Fina Masnou i Piferrer
pág. 67
Fem un llibre gegant
pág. 73
20 col-leccions per a les Ciènces Socials
Roland Sierra
pág. 77
Treball interdisciplinari. El món mediaval
pág. 85
De la sintaxi de la drase a la sintaxi del text narratiu
Jacint Creus
pág. 89
La creativitat en els temes transversals: l'educació del consumidor/a
David de Prado Díez
pág. 95
El projecte de centre
Maria Masip Utset
pág. 103
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: