págs. 9-10
págs. 11-28
págs. 29-42
Religion through the Local Media on Twitter. The Holy Week in Malaga
Carmen Cristófol-Rodríguez, F. Javier Cristófol, Francisco Javier Paniagua Rojano
págs. 43-55
Brands as New Forms of Religiosity: the Case of the World of Red Bull
Samuel Gil Soldevilla, José Antonio Palao Errando, José Javier Marzal Felici
págs. 57-74
págs. 75-91
Infrarepresentación de las mujeres en el mercado laboral periodístico: análisis de las causas
págs. 95-115
Mapping User Experience of Internet Television and Video: A Study of Unidirectionality and Interactivity
José Borja Arjona Martín, María Luisa García Guardia, Juan Salvador Victoria Mas
págs. 117-136
págs. 137-155
Tell Me the Screen You Use, and I Will Tell You the Content You Watch: The Case of Spanish Internet Users
Patricia Diego González, Cristina Etayo Pérez, Enrique Guerrero Pérez
págs. 157-177
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados