pág. 1141
pág. 1143
pág. 1144
pág. 1151
pág. 1160
pág. 1161
Teaching Science Problem Solving: An Overview of Experimental Work
pág. 1162
pág. 1164
pág. 1167
pág. 1168
pág. 1169
pág. 1170
pág. 1171
pág. 1172
Teaching Chemistry in the New Century: Physical Chemistry
pág. 1173
pág. 1175
pág. 1176
pág. 1177
pág. 1182
pág. 1182
Correction to A More Realistic Teaching Style in Spectroscopic Instruction
María Gómez Gallego, Santiago Romano Martín, Miguel Ángel Sierra Rodríguez, Enrique Nieto
pág. 1183
Correction to Computational Investigations for Undergraduate Organic Chemistry: Modeling a TLC Exercise to Investigate Molecular Structure and Intermolecular Forces
pág. 1183
pág. 1184
pág. 1184
Writing Across the Chemistry Curriculum: An Instructor's Handbook (Kovac, Jeffrey; Sherwood, Donna W.)
pág. 1185
pág. 1186
pág. 1187
Putting It All Together: Lab Reports and Legos
pág. 1192
pág. 1193
From the Wood-Shop to Crystal Engineering: Teaching Three-Dimensional Chemistry
pág. 1195
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados