Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM: claus metodològiques i reptes
págs. 2-7
págs. 8-14
págs. 15-20
De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Zulema Josa, Esther Pintó, Carles Serra i Salamé, Jaume Feliu
págs. 21-28
págs. 29-34
La conjectura i la planificació: $b aprenentatge de les matemàtiques mitjançant projectes
Sílvia Margelí, Sílvia Perpinyà, Marisa Monsergas, Manuel Sol Puig, Salvador Chiva
págs. 35-41
Espai, context i creativitat: $b aprenentatge de les matemàtiques
Montserrat Planella, Santiago Vilches Latorre, Jordi Font, Roger Grau, Maite Gorriz Farré
págs. 42-48
Context, Entorn i Servei: l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat
Miriam Redondo, Neus Ruiz, Sara Sánchez, Rosa Solé, Jordi Calvet, Marta Caño
págs. 49-56
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados