págs. 1-22
págs. 23-51
págs. 52-73
págs. 74-102
págs. 103-140
págs. 141-164
págs. 165-186
págs. 187-207
págs. 208-237
págs. 238-270
págs. 271-296
págs. 297-322
Using quizzes to assess and enhance learning of english as a foreign language
María Jesús Sánchez Manzano, Carmen Diego Amado, Alfredo Fernández-Sánchez
págs. 323-339
Nuevas perspectivas para el estudio de la variación lingüística regional en el habla de Mérida (Badajoz): características morfosintácticas desde una perspectiva sociolingüística
págs. 340-367
págs. 368-393
Mercedes Amparo Muñetón Ayala, María del Rosario Ortiz González, Adelina Estévez Monzó, Claudia Fernanda Vásquez Arango
págs. 393-413
Review of Klassen, R., J. M. Liceras & E. Valenzuela, eds. (2015): Hispanic linguistics at the crossroads: theoretical linguistics, language acquisition and language contact
Es reseña de:
Hispanic linguistics at the crossroads: theoretical linguistics, language acquisition an language contact / coord. por Juana Muñoz Liceras, Elena Valenzuela; Rachel Klassen (dir.)
John M Hardy Publishing Company, 2015. ISBN 978-90-272-5803-8
págs. 414-419
Review of Martín-Monje, E., I. Elorza & B. García Riaza, eds. (2016): technology-enhanced language learning for specialized domains: practical applications and mobility
Es reseña de:
Technology-Enhanced language learning for specialized domains: practical applications and mobility / coord. por Elena Martín Monje, Izaskun Elorza, Blanca García Riaza
Routledge Reino Unido, 2016. ISBN 9781138120433
págs. 420-425
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