Social Networks, Politics and Democracy: Towards Hybrid Political Communication
págs. 9-12
‘To Be or Not To Be a Cyberterrorist’, That Is the Question!: The Political Communication of al-Qaeda and Islamic State on Social Networks
págs. 13-34
Distorsiones tecnopolíticas: represión y resistencia algorítmica del activismo ciudadano en la era del ‘big data’
págs. 35-51
Unmasking Trolls: Political Discussion on Twitter During the Parliamentary Election in Catalonia
págs. 53-69
Political leaders in (inter)action: Twitter as a strategic communication tool in electoral campaigns
Laura Alonso Muñoz, Silvia Marcos García, Andreu Casero Ripollés
págs. 71-90
Twitter as a New Engagement Opportunity: Analysis of the Questions and Answers between the Italian Prime Minister and Citizens
págs. 91-107
Deliberation and Conversation between Political Elites and Social Media Users during Guadalajara’s Election: a Political Communication Systems Approach
págs. 109-125
Social Media Use, Social Capital, and Political Participation among Nigerian University Students
Lambe Kayode Mustapha, Victor Olanrewaju Gbonegun, Maryam Lasisi Mustapha
págs. 127-143
Audience Participation and Political Engagement in Europe: EU Elections and the Cases of Scotland and Catalonia in the Catalan Media (2014)
págs. 145-161
Circulación de los mensajes y establecimiento de la agenda en Twitter: el caso de las elecciones autonómicas de 2015 en la Comunidad Valenciana
Guillermo López García, Lorena Cano Orón, Laura Argilés Martínez
págs. 163-183
Medidas, reformas y austeridad: el tratamiento de la crisis económica en los informativos de Televisión Española (abril-junio 2012)
págs. 187-204
Europeísmo y euroescepticismo en los medios digitales españoles: Diferencias de encuadre en la cobertura de las elecciones europeas de 2014
Sebastián Sánchez Castillo, Vicente Fenoll, Àlvar Peris Blanes
págs. 205-221
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados