Narracions breus per fomentar la creació: microrelats i educació literària
págs. 4-6
págs. 7-13
Del relat curt, al text periodístic: millorar l´expressió escrita a primària
págs. 14-20
Educació literària i relats breus: exercicis d´espill a secundària
págs. 21-28
págs. 29-35
Tres microcontes de temàtica cruel: la compresió i les estratègies lectores i d´escriptura
págs. 36-40
págs. 41-47
Els projectes lingüístics de centre: desenvolupar la comprensió lectora en àrees no lingüístiques
págs. 51-59
págs. 61-66
págs. 67-72
págs. 73-75
págs. 76-78
págs. 79-80
págs. 81-82
Marco Esteban Mendoza Rodríguez (res.)
Es reseña de:
Las máscaras de la educación y el poder del lenguaje
F. Jurado, C. Lomas, A. Tusón
Mèxic/Bogotá : Castellanos/Aula de Humanidades, 2017
pág. 83
“Ser docente en una sociedad compleja”. Imbernon, F. Barcelona. Graó, 2017
María Jesús de la Calle Velasco (res.)
Es reseña de:
Ser docente en una sociedad compleja
F. Imbernon
Barcelona : Graó, 2017
pág. 84
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados