págs. 257-271
Psychometric Properties of the Generalized Pliance Questionnaire -Children
Daniela M. Salazar, Francisco J. Ruiz, Cindy L. Flórez, Juan Carlos Suárez Falcón
págs. 273-287
Faking a Race IRAP Effect in the Context of Single versus Multiple Label Stimuli
Ciara Dunne, Ciara McEnteggart, Colin Harte, Dermot Barnes-Holmes, Yvonne Barnes-Holmes
págs. 289-300
Tipos instruccionales y regulación verbal. Comparación entre niños y adultos
Hortensia Hickman Rodríguez, María Luisa Cepeda Islas, Diana Moreno Rodríguez, Sergio Manuel Méndez Lozano, Rosalinda Arroyo
págs. 301-313
Emotional-Evolutional Model of Social Anxiety in University Students
Valeria Estefanía Moran, Fabián Orlando Olaz, Edgardo Pérez, Zilda Aparecida Pereira Del Prette
págs. 315-330
Louis De Page, Paul T van der Heijden van der Heijden, Mercedes De Weerdt, Jos I.M. Egger, Gina Rossi
págs. 331-343
págs. 345-356
Associations between Fiction Reading, Trait Empathy and Theory of Mind Ability
Angel Javier Tabullo, Violeta Araceli Navas Jiménez, Claudia Silvana García
págs. 357-370
The Evolving Definition of Cultural Competency: A Mixed Methods Study
Lorraine T. Benuto, Jonathan Singer, Jena Casas, Frances González, Allison Ruork
págs. 371-384
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados