Two Beakers, Five E’s, Twenty Pennies, and Archimedes’ Principle
Darcy A.A. Taniguchi, James Rohr, Sam Ridgway, Kathryn Schulz
págs. 138-141
Kinetic Friction: Time Upward and Downward
Irany Vera Manrique, Gabriela Rivadeneyra Gutiérrez, David Alejandro Martínez González
págs. 142-145
págs. 146-148
págs. 150-151
Teaching Phenomena with NGSS – A Complete Unit
Christopher Like, Jeffrey Morgan, Lawrence Escalada, Les Burns
págs. 152-155
The Pulsar Search Collaboratory: Expanding Nationwide
Kathryn Williamson, Maura McLaughlin, John Stewart, Duncan Lorimer, Harsha Blumer, Cabot Zabriskie, Sue Ann Heatherly, Ryan Lynch
págs. 156-158
págs. 159-162
págs. 164-165
págs. 166-168
págs. 169-172
págs. 173-175
págs. 176-178
págs. 179-181
págs. 182-183
Counterintuitive Convection Flux Confined in a U-Shaped Tube
Fernando F. Dall`Agnol, Rodrigo A. Antunes, M. R. Loos, Daniel den Engelsen
págs. 184-185
Aspiring to Lead: Physics Teacher Leaders Influencing Science Education Policy
Becky M. Bundy, Julie Dahl, Seth Guiñals Kupperman, Katie Martino, Jeff Hengesbach, Jon Metzler, Trey Smith, Nichole Spencer, Amanda Whitehurst, Michael Vargas, Rebeca E. Vieyra
págs. 186-189
págs. 190-192
págs. 193-195
págs. 203-203
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados