Xarxes socials digitals a l’aula, una oportunitat educativa?
Loida Perich Vidal, Marta Masoliver, Olga Armengol Pastallé, Carmina Pinya Salomó
págs. 6-10
Desenvolupar l’ús educatiu dels dispositius tecnològics: el Pla mòbils.edu
Maria del Mar Camacho Martí, Ana Albalat Martínez, Estel Marín Cos
págs. 11-15
págs. 16-19
págs. 20-22
Xarxes socials digitals, les incorporem al treball d'aula?
Olga Armengol Pastallé, Carmina Pinya Salomó, Loida Perich Vidal, Marta Masoliver
págs. 23-28
Més enllà d’un codi de colors…: un plantejament pedagògic per regular l’ús dels mòbils a les aules de secundària
págs. 29-32
Seduïts pels mòbils: recursos educatius i orientacions pedagògiques del seu ús a l’escola i a l’aula
págs. 33-45
Què hem rebut d'Alexandre Galí?: un apunt en el mig segle de la seva mort
págs. 66-67
págs. 68-69
págs. 70-71
Es reseña de:
Les paradoxes de la innovació educativa
Miquel Martínez Martín (dir.), Anna Jolonch (dir.)
Horsori, 2019. ISBN 978-84-949857-7-5
págs. 72-74
Es reseña de:
L'educació física en els centres educatius: infància, joventut i moviment
Ricard Pradas (dir.), Víctor López Ros, Bernat Llobet i Martí, Joel Comino
Associació de Mestres Rosa Sensat, 2018. ISBN 978-84-948436-4-8
págs. 74-75
Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix. Jaume Funes. Vic: Eumo, 2019
Es reseña de:
Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix
Universidad de Vic, Eumo Editorial, 2019. ISBN 978-84-9766-674-9
págs. 76-77
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados