págs. 843-852
págs. 853-860
págs. 861-867
págs. 868-873
Getting them early: teaching engineering design in middle schools
págs. 874-883
Infusing design, engineering, and technology into K-12 teachers’ practice
D. Baker, S. Yasar Purzer, S. R. Kurpius, S. Krause, C. Roberts
págs. 884-893
págs. 894-901
págs. 902-909
Kentucky electronics education project (KEEP): putting professional development into practice
págs. 910-915
págs. 916-928
págs. 929-940
págs. 941-946
págs. 947-953
Assessing the impact of career and family choices in mid-life: striking the right balance for women engineers in their 40’s
págs. 954-959
págs. 960-972
págs. 973-980
págs. 981-989
págs. 990-999
págs. 1000-1010
págs. 1011-1023
págs. 1024-1037
págs. 1038-1049
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados