Validación de un instrumento de práctica docente no presencial en Formación Profesional
Francisco José Racero Montes, Manuel Jesús Ramos Corpas, Manuel Castillo García
págs. 444-459
Covid-19 in Turkey: Leisure Boredom, Psychological Resilience, Physical Activity and Emotional State
Mücahit Dursun, Yunus Emre Yarayan, Çağrı Arı, Cihan Ulun, Selda Kocamaz Adaş
págs. 460-486
Internet use, eHealth literacy and fear of COVID-19 among nursing students in the Philippines
Ryan Michael Oducado, Cyruz Tuppal, Homelo V. Estoque, Jonaid Sadang, Daryl Superio, Don Vicente Real, Mary Nellie Roa, Xerxes Malaga, Jejomar Quiros, Maria Teresa Fajardo, Ronnell D. Dela Rosa
págs. 487-502
Impact of COVID-19 on Higher Education in Pakistan: An Exploratory Study
págs. 503-518
Percepciones sobre el impacto educativo de la COVID-19: Análisis de un Webinar de la Cátedra TECNOEDU
Inmaculada Fernández Esteban, Anabel Bethencourt Aguilar, Sebastián Martín Gómez, Cecilia Verónica Becerra Brito, Manuel Area Moreira
págs. 519-532
Physical Education and Sports Lesson in Distance Education: Content Analysis of Videos on Youtube
págs. 533-551
Fear of COVID-19 and Remote Teaching Burnout of Philippine K to 12 Teachers
Thalia Carreon, Erwin Rotas, Michael Cahapay, Kenneth Garcia, Romina Amador, Jeorge Louie Anoba
págs. 552-567
Prácticas, percepciones y emociones de docentes de Argentina en tiempos de pandemia Covid-19
Gabriela Vergara Mattar, Vanina Fraire, Agustina María Manavella, Solana Salessi
págs. 568-584
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados