pág. 3
No hi ha cap èxit individual: Ens sentim sols per afrontar els grans reptes de l'educació i tendim a pensar: "Seré capaç de sortir-me'n?"
pág. 9
pág. 10
La primera infància en temps de pandèmia: desigualtats educatives i reptes per a un futur immediat
págs. 11-14
Infància en situació de pandèmia i diferents escenaris familiars: Què podem esperar que aparegui a l'escola?
págs. 15-18
págs. 19-22
Ser educadora en situació d'incertesa. La responsabilitat de ser-hi
Diana Bruño Artazkoz, Eider Garde Mazkiaran, Kristina Goñi Etxenike
págs. 23-26
págs. 27-32
págs. 33-35
págs. 36-37
pág. 38
págs. 39-40
págs. 41-43
págs. 46-47
págs. 48-49
págs. 50-51
pág. 52
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados