págs. 1-3
Ensenyament i recerca al voltant de la llengua i cultura catalanes: presentació de la revista Resercle
Carme Bach Martorell, Llorenç Comajoan Colomé, Anna Joan Casademont, Josep Vidal Arráez
págs. 4-7
págs. 8-25
Aprendre a ensenyar a escriure: un exemple de plantejament de tasques d'escriptura en la formació de docents de llengua
págs. 26-41
La producció dels sons oclusius del català per part dels aprenents sinòfons: estudi contrastiu, anàlisi d'errors i propostes de millora
págs. 42-65
La traducció automàtica en l'ensenyament de la traducció del català vers l'alemany: anàlisi dels resultats de les eines Google Translate i Bing Microsoft Translator
págs. 66-89
Quilos i quilos de Sant Jordi: una experiència didàctica de teatre en català
págs. 90-93
págs. 94-97
págs. 98-101
Com qui troba un poema: una proposta didàctica per a l'aula de català com a llengua estrangera
págs. 102-107
Joan Melcion: del Digui, Digui a les necessitats actuals en l’aprenentatge del català
págs. 108-115
págs. 116-117
págs. 118-119
págs. 120-121
págs. 122-125
Palou Sangrà, Juli; Fons Esteve, Montserrat (coord.) (2019). La competència plurilingüe a l’escola: Experiències i reflexions. Octaedro
págs. 126-127
págs. 128-129
págs. 130-133
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados