págs. 1-3
págs. 4-27
págs. 28-45
El videojoc com a eina per a l’aprenentatge actiu del català: valoració crítica
págs. 46-69
págs. 70-85
La pragmàtica de la interllengua en estudiants polonesos de català com a LE: una primera aproximació a l'adquisició dels oferiments i les peticions
págs. 86-103
Campanya #SocEfeminatDNV: ús dels mitjans de comunicació i motivació a l’aula de català per a adults
págs. 104-107
págs. 108-111
págs. 112-119
págs. 120-123
págs. 124-127
págs. 128-135
págs. 144-145
págs. 146-147
págs. 148-149
Es reseña de:
Manual of catalan linguistics / coord. por Joan Albert Argenter Giralt, Jens Lüdtke
De Gruyter Mouton, 2020. Manuals of Romance Linguistics, 25. ISBN 978-3-11-044825-2
págs. 150-153
págs. 154-157
DidàcTICs. Projectes de llengua i literatura per a l'aula de Secundària
Es reseña de:
DidàcTICs: projectes de llengua i literatura per a l'aula de Secundària
Alícia Martí Climent, Pilar García Vidal
Bromera, 2020. ISBN 978-84-9026-465-2
págs. 158-159
págs. 160-161
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados