pág. 5
pág. 7
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més competències digitals»
pág. 9
pág. 10
pág. 15
Regularitats en l´escriptura dels nombres: El joc del castell
Ana María Lerma Fernández, Mari Mar Bueno, Elena María Lendínez Muñoz
pág. 20
pág. 27
Treballem a partir de situacions reals: els Objectius de Desenvolupament Sostenible
pág. 51
pág. 57
Theodor W. Adorno: Educació o barbàrie..., una altra vegada!
pág. 64
Què ens diu la recerca científica: La motivació intrínseca, el multiplicador de l'aprenentatge
pág. 65
L'evidència en la pràctica: Les Problebox, o com preparar l'alumnat NESE per a les competències
pág. 66
Alerta, animals en perill!: El canvi climàtic és una amenaça per a moltes espècies
Teresa Franquesa, Marta Vilar Recasens, Ariadna Peiró Fuertes
pág. 67
pág. 69
Aventures amb gel!: Aprendre ciències a primària a través d´un enfocament integrador STEAM en contextos bilingües
pág. 71
Les conferències: Construint conjuntament petits experts
Ester Pesudo Marcilla, Andrea Gimeno Real, Margarida Margalef Sastre
pág. 73
Temps mort: Davant el temps perdut, temps d´il·lusió benestant! Respostes saludables
pág. 75
pág. 76
pág. 79
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados