pág. 5
Què va ser abans, l´ou o la gallina?: La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer»
pág. 7
Ferran Campillo, pediatre mediambiental: «Les escoles amb pitjor qualitat de l'aire tenen alumnes amb un rendiment acadèmic pitjor»
pág. 9
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada
pág. 10
Col·lectiu Ama-gi: la importància de la cooperació
pág. 15
pág. 20
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica
pág. 25
MEAC: enriquint el territori pedagògicament
Montserrat Montanyà Mas, Pilar Manzano Romero, Montserrat López Solé, Jenifer Martin García, Lídia Pons Rovira
pág. 30
pág. 35
pág. 41
pág. 45
pág. 50
pág. 55
pág. 60
Pierre Bovet: Repensar l´educació en base a l´instint bèl·lic de la infància
pág. 66
Què ens diu la recerca científica: L´educació artística promou aprenentatges significatius
pág. 67
pág. 68
pág. 69
pág. 71
pág. 75
pág. 77
pág. 78
pág. 78
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados