Barriers to digital inclusion among older people: a intergenerational reflection on the need to develop digital competences for the group with the highest level of digital exclusion
Lukasz Tomczyk, Maria Lidia Mascia, Dorota Gierszewski, Christopher Walker
págs. 5-26
Online learning attitude and Readiness of students in Nigeria during the Covid-19 pandemic: A case of undergraduate accounting students
págs. 27-38
Formación en competencia digital docente: validación funcional del modelo TEP
Alba Ruth Pinto, Adolfina Pérez Garcias, Antònia Darder Mesquida
págs. 39-52
Mary Kristine Q. Amboy, Maylin P. Habaña, Liza Marie M. Ramirez, Marianne G. Sotelo, Ayesha C. Penuela, Ryan Michael Oducado
págs. 53-66
págs. 67-80
págs. 81-96
Innovación socioeducativa a través del modelo VESS y Socrative: validación de un cuestionario en contexto universitario
María Helena Romero Esquinas, Juan Manuel Muñoz González, María Dolores Hidalgo Ariza
págs. 97-111
págs. 112-125
págs. 126-142
págs. 143-156
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados