págs. 6-7
Andar cos tempos: Un convite a revisar a transmisión do baile tradicional galego con perspectiva de xénero
págs. 14-18
Sinfonía Romaría: o proxecto didáctico, a música sinfónica e o contexto social
págs. 19-21
O Eixo do Jazz: promoción en chave musical e pedagóxica
págs. 22-24
págs. 25-27
págs. 28-30
O xogo da improvidación: ferramentas de escoita, autodefensa e creación de rede de coidados
págs. 31-33
Heroínas da mitoloxía clásica na música de Fillas de Cassandra: Unha aplicación didáctica
págs. 34-36
PanSenFron e a música como vehículo na cohesión comunitaria
Pandeireteiras sen Fronteiros
págs. 38-41
Música, emocións e redes sociais: tres experiencias persoais
Carlos Barcia Trashorras, Rodrigo Míguez Novoa, Alberto Busto Pardo
págs. 42-47
Unha mirada á educación musical na formación inicial do profesorado galego
Carol Gillanders, Lucía Casal de la Fuente, Laura Tojeiro Pérez, Francisco César Rosa Napal, Rocío Chao-Fernández
págs. 48-51
págs. 52-54
Tania Caamaño Liñares (entrev.), Mercedes Peón (entrevistado)
págs. 56-60
O rock infantil en lingua galega: Aproximación á evolución da música infantil en Galiza até a primeira década do século XXI
págs. 62-65
Unha aproximación á atención á diversidade nas ensinanzas musicais: Panorámica da situación nos conservatorios públicos galegos
págs. 73-75
págs. 76-78
págs. 86-88
págs. 89-91
págs. 92-96
págs. 98-99
Es reseña de:
Bonus Track
Rosalía Fernández Rial
Vigo : Galaxia, 2018
págs. 100-100
Es reseña de:
A comuna del Barruzo
Ugía Pedreira, Pierrot Rougier, Mónica Justo (il.)
A CENTRAL FOLQUE, 2018
págs. 101-101
págs. 102-104
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados