The data journalist network: profiles, skills, routines and tools of professionals in Spain and Latin America
págs. 1-24
Is Twitter in a climate emergency?: the dissemination of the terms "climate crisis" and "climate emergency," and Greta Thunberg's influence on public discourse
M. Carmen Erviti Ilundain, Bienvenido León Anguiano, Pablo Urruchi, Ana Belén Martínez García
págs. 25-40
Usabilidade e user experience em plataformas digitais de moda em segunda mão: um estudo comparativo
págs. 41-54
págs. 55-73
The political economy of mainstream television channels in Ethiopia: perspectives from ownership and regulations
Gizachew Nemomsa Eranfeno, Agaredech Jemaneh Gemeda, Abdissa Zerai Bamano
págs. 74-96
Veículos autónomos na via pública: perceções sociais acerca da implementação
págs. 97-107
págs. 108-127
María Esther del Moral Pérez, María Carmen Bellver Moreno, Nerea López Bouzas, Jonathan Castañeda Fernández
págs. 128-148
Aplicaciones de la teoría de usos y gratificaciones en la investigación en comunicación: una revisión sistematizada
Julio-César Mateus, Laura Leon Kanashiro, Diego Vásquez Cubas
págs. 149-170
A multimodal analysis for an updated vision of women in music videos
María del Carmen Sánchez Vizcaíno, Lucía Pilar Cancelas Ouviña, María del Carmen Fonseca Mora
págs. 171-193
Eleonora de Magalhães Carvalho, Marcelo Alves dos Santos, Junior, Vanessa Oliveira Fagundes, Thaiane Moreira de Oliveira, Luisa Massarani
págs. 194-216
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados