Immersive narratives as prosocial agents
Francisco Julián Martínez Cano, Begoña Ivars Nicolás, Richard Lachman
págs. 5-9
Virtual reality for mental health and in therehabilitation of violent behaviours
Nicolás Barnes, Melody Torao Angosto, Mel Slater, Mavi Sánchez Vives
págs. 10-46
Exploring the ethical dimensions of virtual production: Lessons from Queerskins: Fly angel soul
págs. 47-64
User reviews of the impact of immersive media experiences: Qualitative content analysis of user comments about Traveling While Black
Beatriz del Caz Pérez, Francisco Javier Moral Martín, Fernando Javier Canet Centellas
págs. 65-84
Interactivity as Prosocial Driver in the RTVE Lab
Saida Santana Mahmut, Gustavo Montes Rodríguez, Vicente Sanz de León
págs. 85-116
págs. 117-133
págs. 134-149
págs. 150-166
La producción audiovisual deportiva versus la COVID-19: Una entrevista con periodistas y realizadores de Iberoamérica
Gerardo Karbaum Padilla, Daniel Barredo Ibáñez, Carlos Rejano Peña, Claudia Chura Pilco
págs. 167-189
Aprendizaje móvil a través de telegram en estudios de comunicación: Incidencia en la proactividad del estudiantado
Sergio Gutiérrez Manjón, Mar Marcos Molano, Sergio Álvarez García
págs. 190-216
Cultural influence on the translation of ‘eclipse’ novel by Stephenie Meyer: A semiotic perspective
págs. 217-230
págs. 231-249
Arte audiovisual inmersivo: Antecedentes y líneasfuturas
págs. 250-266
págs. 267-280
págs. 281-299
págs. 300-320
págs. 321-342
págs. 343-364
págs. 365-382
págs. 383-393
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados