Gestió de la desinformació per part del futur professorat d’Educació Secundària
Núria Castells Gómez, Mercedes García, Marta Minguela i Brunat, Esther Pérez Sedano, Jose Luna
págs. 1-12
La competència digital docent en identitat digital. Un estudi dels centres escolars de primària del Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i l’Alta Ribagorça
Sílvia Vilanova Serrano, Óscar Flores Alarcia
págs. 1-19
Validez de contenido por juicio de expertos: Integración cuantitativa y cualitativa en la construcción de instrumentos de medición
Neiber Maldonado Suárez, Felip Santoyo Telles
«Passaport a la professió» al grau en Farmàcia: anàlisi i valoració del període 2015-2023
Andreea L. Turcu, Carmen Escolano Mirón, Lyda Halbaut Bellowa, Encarna García Montoya
págs. 1-20
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: