págs. 3-4
La ràdio el 2030: una investigació sobre les variables determinants del futur del sector a Catalunya
págs. 5-17
págs. 19-30
Catalunya Ràdio: gènesi, crisi i reorientació del primer projecte de ràdio de la Generalitat (1982-1984)
págs. 31-39
págs. 41-50
Anàlisi comparativa de la legislació de continguts musicals a la ràdio i a les plataformes digitals:: quin és el futur de les quotes en el nou escenari?
págs. 51-60
Mig segle de ràdios lliures a Catalunya: La sostenibilitat del sector avui
págs. 61-71
págs. 73-83
Posicionament de les ràdios universitàries brasileres davant del públic: tensions entre les dimensions pública, institucional i educativa
Nelia R. Del Bianco, Elton Bruno Pinheiro, Debora Cristina Lopez
págs. 85-97
Percepció de la ràdio lineal dels estudiants de Comunicació de la generació Z
Maria Fitó Carreras, Alfonso Freire Sánchez, Montserrat Vidal Mestre
págs. 99-108
L'evolució del gènere dramàtic a RNE: Del radioteatre a la ficció sonora binaural en l’era del podcàsting
págs. 109-124
págs. 125-134
El capacitisme en els mitjans de comunicació a Catalunya: la percepció per part de les persones amb discapacitat adultes
págs. 135-147
L’era de la comunicació blob: atrapats dins de la malla algorítmica
págs. 149-159
La materialització de la postmemòria: La trobada amb el passat familiar al cinema de Chantal Akerman
págs. 161-171
Es reseña de:
Herta Herzog y "La experiencia prestada": La fundación de los estudios de comunicación y audiencias / coord. por Leonarda García Jiménez, Amparo Huertas Bailén, Mª Teresa Vera Balanza
Comunicación Social, 2023. ISBN 978-84-17600-95-2
págs. 173-174
Es reseña de:
Cómo dar una buena clase: estrategias, experiencias didácticas y desafíos emocionales
José Cabeza San Deogracias, Salvador Gómez
Alba, 2023. ISBN 978-84-1178-029-2
págs. 175-176
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados