págs. 1-2
págs. 37-49
Argumentación y aprendizaje de la Teoría Ácido-Base
Patricio Andrés Carrasco Monrroy, Natalia Javiera Orellana Barahona, Mario Roberto Quintanilla Gatica
págs. 50-63
págs. 64-81
págs. 82-93
El abordaje de pH en contexto áulico desde la interpretación de situaciones cotidianas
María Alejandra Carrizo, Mariana Elisa Giménez, Marta Estefanía Barutti, Inés Judit Cayo
págs. 95-105
Problem-solving methodology in chemical technician education
Daniel das Chagas de Azevedo Ribeiro, Camila G. Passos, Tania Denise Miskinis Salgado
págs. 106-118
págs. 119-131
págs. 132-158
Constructing ‘Concept Approval Strategy,’ A Chemistry Learning Idea to Prevent Misconceptions
Sri Winarni, Effendy Effendy, Endang Budiasih, Surjani Wonorahardjo
págs. 159-180
Analysis of the mental model about the atom concept in Spanish 15- to 18- years old students
Esther Cascarosa Salillas, Jorge Pozuelo Muñoz, Mercedes Jiménez, Francisco José Fernández Álvarez
págs. 181-193
A Bibliometric Analysis on Chemistry Virtual Laboratory
Kartimi Kartimi, Yunita Yunita, Istiqomah Addiin, Ari Syahidul Shidiq
págs. 194-208
págs. 209-218
Mulheres negras nas exatas: debates em espaço de educação não formal
Gustavo Augusto Assis Faustino, Regina Nobre Vargas, Clarissa Alves Carneiro Bernardes, Ludwaler Rodrigues Silva, Morgana Abranches Bastos, Marta Cezaria de Oliveira, Claudio Roberto Machado Benite, Anna M. Canavarro Benite
págs. 219-234
págs. 235-247
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados