págs. 13-35
págs. 36-51
Silencios hápticos, ecos de la salmodia y retratos sonoros. Exploraciones del sonido en el cine de Chantal Akerman**: Haptic Silences, Echoes of Psalmody and Sound Portraits: Explorations of Sound in the Cinema of Chantal Akerman**
págs. 52-72
págs. 73-95
“Hacer hablar”: operaciones de escucha en Autor material (2023) y Las cruces (2019)“To Make Speak”: Listening Operations in Autor material (2023) and Las cruces (2019)comparative cinema96-113: “To Make Speak”: Listening Operations in Autor material (2023) and Las cruces (2019)
págs. 96-113
La voz lejos del cuerpo. Estrategias reflexivas en la obra de Gillian Wearing y Valérie Mréjen: The Voice Away from the Body: Reflexive Strategies in the Work of Gillian Wearing and Valérie Mréjen
págs. 114-132
El Video Joker como estrategia performativa en el cine de Wakaliwood: The Video Joker as a Performative Strategy in the Cinema of Wakaliwood
págs. 133-152
págs. 153-174
Una cançó d’amor que torna. O com recuperar la veu: A Love Song That Returns. Or How To Get a Voice Back
págs. 175-203
págs. 205-207
págs. 208-210
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados