Analysis of Instructional Programs in Different Academic Levels for Improving Self-Regulated Learning SRL through Written Text (2018) Rosário, Pedro Núñez Pérez, José Carlos Rodríguez Pérez, Celestino Cerezo Menéndez, Rebeca Fernández Alba, María Estrella Tuero Herrero, Ellián Högemann, Julia Design Principles for Teaching Effective Writing
- Número de citas: 5 (60.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 4 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Role of Child-Family-Peer Relationships on Children’s Healthy Eating Behavior: A Path Model Study Vol. 16 Núm. 1 Pág. 24-35 | 2025 | Revista iberoamericana de psicología y salud |
Pereira, Beatriz
Rosário, Pedro
Núñez Pérez, José Carlos
Magalhaes, Paula
|
Group mentoring as a tool to promote students self-regulated learning Pág. 859-870 | 2023 | Nuevos enfoques de aproximación a la investigación e intervención en contextos educativos |
Martins, Juliana
Cunha, Jennifer
Rosário, Pedro
|
A tool-kit to help students from low socioeconomic status background Vol. 38 Núm. 2 Pág. 495-518 ARTICULO | 2023 | European Journal of Psychology of Education |
Azevedo, Raquel
Rosário, Pedro
Magalhaes, Paula
Núñez Pérez, José Carlos
Pereira, B.
Pereira, A.
|
Effect of an intervention in self-regulation strategies on academic achievement in elementary school Vol. 27 Núm. 1 Pág. 9-20 ARTICULO | 2022 | Revista de psicodidáctica |
Núñez Pérez, José Carlos
Tuero Herrero, Ellián
Fernández Alba, María Estrella
Añón Zapico, Francisco Javier
Manalo, Emmanuel
Rosário, Pedro
|
Building knowledge of healthy eating in hospitalized youth Vol. 30 Núm. 4 Pág. 415-420 ARTICULO | 2018 | Psicothema |
Pereira, Beatriz
Magalhaes, Paula
Henriques, Raquel Pereira
Azevedo, Raquel
Kirkman, Sofia
Mourao, Rosa
Rosário, Pedro
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Apr-2025