Emergent literacy and learning to write: A predictive model for italian language (2009) Pinto, Giuliana Bigozzi, Lucia Accorti Gamannossi, Beatrice Vezzani, Claudio European journal of psychology of education Vol. 24 Núm. 1 Pág. 61-78
- Número de citas: 3 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The association between school-level SES and emergent literacy in Italy Vol. 34 Núm. 1 Pág. 102-139 ARTICULO | 2022 | Culture and Education, Cultura y Educación |
Incognito, Oriana
Tarchi, Christian
Pinto, Giuliana
|
Improving children’s textual competence in kindergarten through genre awareness Vol. 35 Núm. 1 Pág. 137-154 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Pinto, Giuliana
Tarchi, Christian
Bigozzi, Lucia
|
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Longobardi, Emiddia
Spataro, Pietro
Pizzicannella, Emiliano
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024