Pinto, Giuliana
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 2 |
2022 | 3 |
2021 | 1 |
2020 | 2 |
2019 | 3 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 2 |
2018 | 0 | 1 |
2017 | 0 | 5 |
2015 | 0 | 5 |
2009 | 0 | 3 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 1 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 2 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 16 |
3 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2017 |
Emergent literacy and reading acquisition
|
Artículo | 5 |
2015 |
The relationship between oral and written narratives
|
Artículo | 5 |
2009 |
Emergent literacy and learning to write: A predictive model for italian language
|
Artículo | 3 |
2022 |
Multidimensional profiles of learning orientations and school achievement
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2018 |
University students’ conceptions of learning across multiple domains
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2022 |
The association between school-level SES and emergent literacy in Italy
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Nov-2024