The relationship between oral and written narratives (2015) Pinto, Giuliana Tarchi, Christian Bigozzi, Lucia British journal of educational psychology Núm. 4 Pág. 551-569

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enseñanza de esquemas narrativos en alumnado de Educación Infantil: trastorno del desarrollo del lenguaje y desarrollo típico
Enseñanza de esquemas narrativos en alumnado de Educación Infantil: trastorno del desarrollo del lenguaje y desarrollo típico Núm. 46 Pág. 98-120 ARTICULO
2024 ESE
Delgado Cruz, Atteneri Acosta Rodríguez, Víctor M. Ramírez Santana, Gustavo Mario
Escritura digital juvenil en WhatsApp y enseñanza de la ortografía
Escritura digital juvenil en WhatsApp y enseñanza de la ortografía Núm. 77 Pág. 59-69 ARTICULO
2023 Comunicar
Gómez Camacho, Alejandro Pablos Pons, Juan de Colás Bravo, María Pilar Conde Jiménez, Jesús
The association between school-level SES and emergent literacy in Italy
The association between school-level SES and emergent literacy in Italy Vol. 34 Núm. 1 Pág. 102-139 ARTICULO
2022 Culture and Education, Cultura y Educación
Incognito, Oriana Tarchi, Christian Pinto, Giuliana
Improving children’s textual competence in kindergarten through genre awareness
Improving children’s textual competence in kindergarten through genre awareness Vol. 35 Núm. 1 Pág. 137-154 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Pinto, Giuliana Tarchi, Christian Bigozzi, Lucia
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Longobardi, Emiddia Spataro, Pietro Pizzicannella, Emiliano

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024