Control de la comprensión durante la lectura de textos de ciencias en inglés. ¿Están preparados los estudiantes universitarios españoles para integrarse en el Espacio Europeo de Educación Superior? (2011) ARTICULO Sanjosé López, Vicente Solaz Portolés, Joan Josep Gómez López, Angela Didáctica de las ciencias experimentales y sociales Núm. 25 Pág. 149-163

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Visión del alumnado universitario sobre el fomento del inglés en la educación superior.
Visión del alumnado universitario sobre el fomento del inglés en la educación superior. Vol. 2 Núm. 1 Pág. 117-126 ARTICULO
2021 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Ramírez Orduña, Martina Soledad Núñez-Barranco Fernández, Coral Sánchez Herrera, Susana Rabazo Méndez, María José
Postgraduates' science comprehension monitoring in EFL
Postgraduates' science comprehension monitoring in EFL Vol. 67 Núm. 4 Pág. 27-42 ARTICULO
2015 Bordón
Gómez López, Angela Insa Agustina, José Ramón Sanjosé López, Vicente
Improving L2 Macro-Structural Processing in Students with Elementary or Intermediate English Proficiency Levels: an Instructional Approach Focused on Global Coherence in Reading Comprehension of Science Texts
Improving L2 Macro-Structural Processing in Students with Elementary or Intermediate English Proficiency Levels: an Instructional Approach Focused on Global Coherence in Reading Comprehension of Science Texts Núm. 21 Pág. 51-68 ARTICULO
2014 Porta Linguarum
Gómez López, Angela Devís, Anna Sanjosé López, Vicente
Effects of Summarization Tasks on Comprehension Monitoring of Science Texts in University Students with Elementary or Intermediate English Proficiency
Effects of Summarization Tasks on Comprehension Monitoring of Science Texts in University Students with Elementary or Intermediate English Proficiency Núm. 18 Pág. 161-176 ARTICULO
2012 Porta Linguarum
Gómez López, Angela Devís, Anna Sanjosé López, Vicente
Effectiveness of comprehension monitoring strategies in EFL of nonbilingual spanish university students reading science texts
Effectiveness of comprehension monitoring strategies in EFL of nonbilingual spanish university students reading science texts Núm. 11 Pág. 87-103 ARTICULO
2012 RAEL
Gómez López, Angela Sanjosé López, Vicente

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024