Consumer behavioural intentions in cause-related marketing. The role of identification and social cause involvement (2010) Bigné Alcañiz, José Enrique Currás Pérez, Rafael Ruiz Mafé, Carla Sanz Blas, Silvia International review on public and nonprofit marketing. official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing Vol. 7 Núm. 2 Pág. 127-143
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Ámbito Citas ECONOMIA 1
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Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
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Comportamiento de clientes y vendedores en mercados informales. Caso de estudio en Santo Domingo, Ecuador Vol. 3 Núm. 2 Pág. 7-24 | 2022 | Apuntes de Economía y Sociedad |
Pérez Campdesuñer, Reyner
García Vidal, Gelmar
Sánchez Rodríguez, Alexander
Martínez Vivar, Rodobaldo
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The influence of the types of media on the formation of perceived CSR Vol. 21 Núm. 1 Pág. 54-64 ARTICULO | 2017 | Spanish journal of marketing-ESIC |
Mercadé Melé, Pere
Molinillo Jiménez, Sebastián
Fernández Morales, Antonio
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