Content and Language Integrated Learning: A research agenda (2013) Dalton-Puffer, Christiane Smit, Ute Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 46 Núm. 4 Pág. 545-559
- Número de citas: 17 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 12 LINGUISTICA 9 FILOLOGIA MODERNA 4 EDUCACION 8 FILOLOGIA HISPANICA 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effect of language learning strategies on vocabulary development in CLIL Núm. 41 Pág. 14 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Reynaert, Barbora
|
Plurilingual education Vol. 36 Núm. 1 Pág. 120-153 ARTICULO | 2023 | Revista española de lingüística aplicada |
Cerezo Herrero, Enrique
García Bellido, Rosario
|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
Teacher translanguaging in CLIL primary education Vol. 45 Núm. 2 Pág. 280-310 ARTICULO | 2022 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Serra, Judit
Feijóo, Sara
|
Teachers' Perceptions about the Implementation of CLIL within the Region of Murcia Núm. 38 Pág. 265-280 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
García Abellán, Ana Isabel
|
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education Vol. 13 Núm. 1 Pág. 249-261 ARTICULO | 2022 | JETT |
Tarasenkova, Nina
Akulenko, Iryna
Kulish, Iryna
Nekoz, Iryna
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
A Study on CLIL Secondary School Teachers in Spain: Views, Concerns and Needs Núm. 29 Pág. 49-68 ARTICULO | 2021 | Complutense Journal of English Studies |
Senra Silva, Inmaculada
|
Tractament integrat de llengua i contingut Núm. 68 Pág. 219-242 ARTICULO | 2020 | Caplletra |
Martí Arnándiz, Otilia
|
EFL literacy development in CLIL settings Vol. 13 Núm. 27 Pág. 72-86 ARTICULO | 2019 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
García Cuadrillero, Ana
Fernández Fernández, Raquel
|
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81 ARTICULO | 2019 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Karabassova, Laura
|
La planificación temporal y la evaluación en la formación online de futuros docentes en el AICL Núm. 30 Pág. 111-150 ARTICULO | 2019 | Tejuelo |
Carrió Pastor, María Luisa
Romero Forteza, Francesca
|
La educación bilingüe en la región de Murcia: un estudio cualitativo sobre las impresiones de los profesores Núm. 1 Pág. 179-206 ARTICULO | 2019 | Elia |
Brady, Imelda Katherine
García Pinar, Aranzázu
|
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes Núm. 17 Pág. 277-297 ARTICULO | 2019 | Journal of English Studies |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL Vol. 11 Núm. 1 Pág. 87-108 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Reitbauer, Margit
Fürstenberg, Ulla
Kletzenbauer, Petra
Marks, Caroline
|
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Navarro-Pablo, Macarena
García Jiménez, Eduardo
|
Dictogloss and the production of the English third person -s by CLIL and mainstream EFL learners Vol. 14 Núm. 2 Pág. 77-98 ARTICULO | 2014 | IJES |
Basterrechea Lozano, María
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024