Negotiation of Meaning in Child Interactions (1998) Oliver, Rhonda Modern language journal Vol. 82 Núm. 3 Pág. 372-386
- Número de citas: 11 (9.1% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 8 LINGUISTICA 7 FILOLOGIA MODERNA 3 EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Collaborative writing and patterns of interaction in young learners Núm. 20 Pág. 49-76 ARTICULO | 2023 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Basterrechea Lozano, María
Gallardo del Puerto, Francisco
|
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria Vol. 17 Núm. 35 Pág. 136-154 ARTICULO | 2023 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Martínez Arbelaiz, Asunción
Saragueta, Eider
Leacox, Erika J.
|
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO | 2022 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Azpilicueta Martínez, Raúl
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue Vol. 35 Núm. 2 Pág. 480-512 ARTICULO | 2022 | Revista española de lingüística aplicada |
Gallardo del Puerto, Francisco
Martínez Adrián, María
|
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction Núm. 35 Pág. 183-204 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Hidalgo Gordo, María Ángeles
Azpilicueta Martínez, Raúl
|
Interaction patterns and support for learning in the primary foreign language classroom Núm. 36 Pág. 65-82 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Leslie, Carolyn E.
|
The effect of task repetition on the patterns of interaction of ESL children Vol. 171 Núm. 1 Pág. 90-112 ARTICULO | 2020 | ITL International Journal of Applied Linguistics |
Azkarai, Agurtzane
García Mayo, María del Pilar
Oliver, Rhonda
|
Verbal evidence of task-related strategies in EFL Vol. 20 Núm. 3 Pág. 1-28 ARTICULO | 2020 | IJES |
Azpilicueta Martínez, Raúl
|
Primary teachers' beliefs about teaching english to young learners Núm. 40 Pág. 211-225 ARTICULO | 2017 | Pulso |
Roothooft, Hanne
|
Online Peer Feedback Between Colombian and New Zealand FL Beginners Vol. 17 Núm. 1 Pág. 73-86 ARTICULO | 2015 | Profile |
Tolosa, Constanza
Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía
Alfonso Quitián, Tania Cristina
|
Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-21 ARTICULO | 2015 | IJES |
Lázaro Ibarrola, Amparo
Azpilicueta Martínez, Raúl
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024