On Rethinking Our Classrooms (2012) ARTICULO Samacá Bohórquez, Yolanda HOW Vol. 19 Núm. 1 Pág. 194-208
- Número de citas: 8 (12.5% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 7
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Critical Pedagogy Vol. 7 Núm. 5 Pág. 4170-4184 | 2023 | Ciencia Latina |
López Olivera, Silvio Fabian
Martínez, Lina María
|
Embodied Femininities in Language Pedagogy. A Study of Two Language Teachers’ Experiences Vol. 30 Núm. 2 Pág. 32-49 | 2023 | HOW |
Camargo Ruiz, Karen Tatiana
Aponte Moniquira, Daniel
|
Promotion of Critical Reading through the Use of Political Cartoons Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-20 | 2021 | HOW |
Mora Menjura, Willian Alexander
|
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program Vol. 23 Núm. 2 Pág. 183-198 | 2021 | Profile |
Lucero, Edgar
Cortés-Ibañez, Andrea Margarita
|
Pre-Service English Language Teachers’ Levels of Reflectivity during the Process of Identity Construction in Pedagogical Practicum: A Snowball? Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-25 | 2021 | HOW |
Pita Castro, Angélica María
Castiblanco Rincón, Yury Alicia
|
A Self-Dialogue with the Thoughts of Paulo Freire Vol. 27 Núm. 1 Pág. 125-139 | 2020 | HOW |
Samacá Bohórquez, Yolanda
|
The Pedagogical Practicum Journey Towards Becoming an English Language Teacher Vol. 21 Núm. 1 Pág. 173-185 | 2019 | Profile |
Lucero, Edgar
Roncancio Castellanos, Katherin
|
Pre-Service English Teachers’ Voices About the Teaching Practicum Vol. 25 Núm. 1 Pág. 156-173 | 2018 | HOW |
Castañeda, Jairo Enrique
Aguirre Hernández, Ana Jackelin
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025