Latest trends and initiatives in corporate social responsibility (2015) ARTICULO Herranz de la Casa, José María Manfredi Sánchez, Juan Luis Cabezuelo-Lorenzo, Francisco Catalan journal of communication & cultural studies Vol. 7 Núm. 2 Pág. 217-229

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The smart city apps as the core of place branding strategy: a comparative analysis of innovation cases
The smart city apps as the core of place branding strategy: a comparative analysis of innovation cases Vol. 22 Núm. 42 Pág. 119-135 ARTICULO
2017 Zer
Sánchez-Martínez, María Barceló Ugarte, Teresa Cabezuelo-Lorenzo, Francisco
Latest trends and initiatives in corporate social responsibility
Latest trends and initiatives in corporate social responsibility Vol. 7 Núm. 2 Pág. 217-229 ARTICULO
2015 Catalan journal of communication & cultural studies
Herranz de la Casa, José María Manfredi Sánchez, Juan Luis Cabezuelo-Lorenzo, Francisco

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024