English in public primary schools in Colombia (2016) Correa, Doris González, Adriana Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives Vol. 24 Núm. 1 Pág. 81-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia Núm. 10 Pág. 78-93
2024 Runae
Henao Mejía, Edwin
Imagined Identities and Imagined Communities
Imagined Identities and Imagined Communities Vol. 25 Núm. 1 Pág. 213-228
2023 Profile
Ovalle Quiroz, Marcela González, Adriana
Representations of foreign English teachers in Colombian newspapers
Representations of foreign English teachers in Colombian newspapers Vol. 55 Núm. 108 Pág. 6-36 ARTICULO
2022 Revista signos
Correa, Doris Flórez, Iván
Neoliberalism and ELT Policy in México: Analysis and Implications from a Political Economy Stance
Neoliberalism and ELT Policy in México: Analysis and Implications from a Political Economy Stance Vol. 4 Núm. 2 Pág. 49-63 ARTICULO
2022 ÑEMITỸRÃ
Puón Castro, Yonatan Mendoza Valladares, Jorge Luis
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218
2022 Colombian Applied Linguistics
Morales Llano, Reinelio
Variables predictoras del desempeño escolar en exámenes estandarizados de inglés: Evidencias desde el examen de Estado en Colombia
Variables predictoras del desempeño escolar en exámenes estandarizados de inglés: Evidencias desde el examen de Estado en Colombia Núm. 62 Pág. 4 ARTICULO
2021 Revista Virtual Universidad Católica del Norte
Gutiérrez Duque, Diana Milena Mayora Pernía, Carlos Alberto
Perceptions of the influence of anxiety on students’ performance on English oral examinations
Perceptions of the influence of anxiety on students’ performance on English oral examinations Vol. 17 Núm. 2 Pág. 143-167
2021 Revista Latinoamericana de Estudios Educativos
Abad, José Vicente Otálvaro Arango, Santiago Vergara Restrepo, Mateo
On the Professional Development of English Teachers in Colombia and the Historical Interplay with Language Education Policies
On the Professional Development of English Teachers in Colombia and the Historical Interplay with Language Education Policies Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-20
2021 HOW
González Moncada, Adriana
The success of a school education policy in Colombia
The success of a school education policy in Colombia Vol. 2 Núm. 2 Pág. 53-64
2021 EducaT
Ramos Pineda, Camilo Andrés Gamboa Mora, María Cristina Morales Barrera, Mónica
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152
2020 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
Análisis del currículo del área de inglés en escuelas oficiales de Cali
Análisis del currículo del área de inglés en escuelas oficiales de Cali Vol. 47 Núm. 2 Pág. 685-707
2019 Lenguaje
Mayora Pernía, Carlos Alberto Gutiérrez, Diana Milena
¿Inglés para la paz?
¿Inglés para la paz? Vol. 23 Núm. 2 Pág. 333-354
2018 Íkala
Hurie, Andrew Hilton
Los Libros de Texto para la Enseñanza del Inglés en las Primarias Públicas Mexicanas y su Congruencia con el Enfoque Oficial
Los Libros de Texto para la Enseñanza del Inglés en las Primarias Públicas Mexicanas y su Congruencia con el Enfoque Oficial Vol. 23 Núm. 1 Pág. 141-157
2018 Íkala
Pamplon Irigoyen, Elva Nora Ramírez Romero, José Luis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024