iCap (2016) ARTICULO Talaván Zanón, Noa Lertola, Jennifer Costal Criado, Tomás Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses. RAEI Núm. 29 Pág. 229-248

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Didactic Audiovisual Translation in Online Context
Didactic Audiovisual Translation in Online Context Vol. 23 Núm. 1 Pág. 205-231 ARTICULO
2024 Hikma
Talaván Zanón, Noa Rodríguez Arancón, Pilar
Informal use of authentic videos
Informal use of authentic videos Pág. 83-108
2023 Technologies, multimodality and media culture for gender equality
Sinyashina, Ekaterina
The integration of audiovisual translation and new technologies in project-based learning
The integration of audiovisual translation and new technologies in project-based learning Núm. 9 Pág. 261-278 ARTICULO
2022 Digilec
González Vera, Pilar
Desarrollo de habilidades lingüísticas a través de la subtitulación didáctica
Desarrollo de habilidades lingüísticas a través de la subtitulación didáctica Vol. 14 Núm. 2 Pág. 62-77 ARTICULO
2022 Apertura
Correa Larios, Olivia
Audiovisual translation as a didactic resource in foreign language education
Audiovisual translation as a didactic resource in foreign language education Núm. 30 Pág. 23-39 ARTICULO
2022 Encuentro
Talaván Zanón, Noa Lertola, Jennifer
Spanish University Students' Use of Authentic Videos and their Motives for Engaging in this Informal Activity:
Spanish University Students' Use of Authentic Videos and their Motives for Engaging in this Informal Activity: Núm. 65 Pág. 59-86 ARTICULO
2022 Miscelánea
Sinyashina, Ekaterina
Enhancing communicative competence and translation skills through active subtitling
Enhancing communicative competence and translation skills through active subtitling Vol. 28 Núm. 2 Pág. 16-31 ARTICULO
2022 LFE
Plaza Lara, Cristina Fernández Costales, Alberto
Subtitling and Dubbing as Teaching Resources in CLIL in Primary Education
Subtitling and Dubbing as Teaching Resources in CLIL in Primary Education Núm. 36 Pág. 175-192 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Fernández Costales, Alberto
The use of active subtitling activities for students of Tourism in order to improve their English writing production
The use of active subtitling activities for students of Tourism in order to improve their English writing production Núm. 41 Pág. 155-180 ARTICULO
2021 Ibérica
Ávila Cabrera, José Javier Rodríguez Arancón, Pilar
Preliminary design of an Initial Test of Integrated Skills within TRADILEX
Preliminary design of an Initial Test of Integrated Skills within TRADILEX Núm. 27 Pág. 73-88 ARTICULO
2021 Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA
Couto Cantero, Pilar Sabaté Carrové, Mariona Gómez, María del Carmen
El desarrollo de alfabetizaciones fundacionales y nuevas con herramientas digitales en el espacio europeo de educación superior
El desarrollo de alfabetizaciones fundacionales y nuevas con herramientas digitales en el espacio europeo de educación superior Vol. 50 Núm. 2 Pág. 615-624 ARTICULO
2021 Aula abierta
McCallum, Lee
Audiovisual translation in primary education
Audiovisual translation in primary education Vol. 66 Núm. 2 Pág. 280-300 ARTICULO
2021 Meta
Fernández Costales, Alberto
Estudiu de les posibilidaes didáutiques de la traducción audiovisual (subtituláu y doblaxe) na enseñanza del asturianu n’Educación Primaria
Estudiu de les posibilidaes didáutiques de la traducción audiovisual (subtituláu y doblaxe) na enseñanza del asturianu n’Educación Primaria Núm. 123 Pág. 147-166 ARTICULO
2020 Lletres asturianes
Avello Rodríguez, Roberto Fernández Costales, Alberto
Using subtitles for the deaf and hard of hearing as an innovative pedagogical tool in the language class
Using subtitles for the deaf and hard of hearing as an innovative pedagogical tool in the language class Vol. 19 Núm. 1 Pág. 21-40 ARTICULO
2019 IJES
Talaván Zanón, Noa

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024