La construcció del coneixement sobre els valors del temps verbal del present a l’educació primària. Un estudi de cas sobre l’ús lingüístic, la reflexió gramatical i la interacció en l’ensenyament-aprenentatge de la llengua (2012) Casas Deseures, Mariona

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
El tratamiento integrado de lenguas en la gramática
El tratamiento integrado de lenguas en la gramática Vol. 2 Núm. 1 Pág. 89-116 ARTICULO
2019 ReGroc
Martí Climent, Alícia
Una gramàtica per a l’ensenyament
Una gramàtica per a l’ensenyament Núm. 63 Pág. 217-243 ARTICULO
2017 Caplletra
Camps Mundó, Anna Milian Gubern, Marta
La construcció del coneixement gramatical en aprenents d’educació primària i secundària
La construcció del coneixement gramatical en aprenents d’educació primària i secundària Núm. 63 Pág. 111-138 ARTICULO
2017 Caplletra
Casas Deseures, Mariona Durán Rivas, Carme Fontich Vicens, Xavier
Los conocimientos sobre la distinción temporal básica en alumnos de educación primaria
Los conocimientos sobre la distinción temporal básica en alumnos de educación primaria Núm. 40 Pág. 9-15 ARTICULO
2017 Cauce
Casas Deseures, Mariona
[Editorial] Aportaciones a la investigación sobre la enseñanza de la gramática
[Editorial] Aportaciones a la investigación sobre la enseñanza de la gramática Núm. 22 Pág. 4-8 EDITORIAL
2015 Tejuelo
García Folgado, María José Rodríguez Gonzalo, Carmen
L'adquisició i l'ensenyament dels usos del passat
L'adquisició i l'ensenyament dels usos del passat Núm. 28 Pág. 283-306 ARTICULO
2015 Zeitschrift für Katalanistik
Comajoan Colomé, Llorenç
La noción de modo verbal en alumnos de la secundaria obligatoria
La noción de modo verbal en alumnos de la secundaria obligatoria Núm. 22 Pág. 28-49 ARTICULO
2015 Tejuelo
Durán Rivas, Carme
Tendències actuals en l'ensenyament de la gramàtica en contextos de primera o segona llengua. El cas del catalá
Tendències actuals en l'ensenyament de la gramàtica en contextos de primera o segona llengua. El cas del catalá Núm. 40 Pág. 33-48 ARTICULO
2014 Lenguaje y textos
Comajoan Colomé, Llorenç
El reconeixement del present històric a l’educació primària. Cap a un ensenyament-aprenentatge interdiscilplinari dels temps verbals
El reconeixement del present històric a l’educació primària. Cap a un ensenyament-aprenentatge interdiscilplinari dels temps verbals Núm. 27 Pág. 34-39 ARTICULO
2014 Comunicació Educativa
Casas Deseures, Mariona
Interacción, uso lingüístico y construcción del saber gramatical en la educación primaria
Interacción, uso lingüístico y construcción del saber gramatical en la educación primaria Núm. 10 Pág. 65-83 ARTICULO
2014 Tejuelo
Casas Deseures, Mariona
Creencias sobre la enseñanza de la composición escrita y de la gramática de estudiantes de grado de Educación Primaria y de Educación infantil
Creencias sobre la enseñanza de la composición escrita y de la gramática de estudiantes de grado de Educación Primaria y de Educación infantil Núm. 10 Pág. 11-26 ARTICULO
2014 Tejuelo
Birello, Marilisa Gil Juan, Maria Rosa

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024