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2016 7
2015 7
2014 5
2013 4
2012 6
2011 5
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2007 0
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2001 0
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1999 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 2 4
2016 0 4
2014 0 3
2013 1 8
2012 1 35
2009 2 4
2007 0 4
2004 0 22
2003 1 1
2002 0 10
1999 2 58
2000 1 0
2001 0 0
2005 1 0
2006 2 0
2008 3 0
2010 0 0
2011 4 0
2015 0 0
2017 1 0
2018 1 0
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Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
1999 The Role of Emotions in Marketing
Artículo 54
2012 Brand Love.
Artículo 35
2004 A social influence model of consumer participation in network- and small-group-based virtual communities
Artículo 20
2002 An Attitudinal Model of Technology-Based Self-Service: Moderating Effects of Consumer Traits and Situational Factors
Artículo 10
2013 Explaining Consumer Reactions to Corporate Social Responsibility: The Role of Gratitude and Altruistic Values.
Artículo 6
2019 Brand Coolness
Artículo 4
2009 Facing Ethical Challenges in the Workplace: Conceptualizing and Measuring Professional Moral Courage.
Artículo 4
1999 Goal Setting and Goal Striving in Consumer Behavior
Artículo 4
2007 Moral courage in the workplace: moving to and from the desire and decision to act.
Artículo 4
2014 Contribution Behavior in Virtual Communities: Cognitive, Emotional, and Social Influences
Artículo 3
2016 Corporate Socially Responsible Initiatives and Their Effects on Consumption of Green Products
Artículo 2
2016 Salesperson self-regulation of pride
Artículo ARTICULO 2
2013 Theory of Mind and Empathic Explanations of Machiavellianism
Artículo 2
2004 The Adaptive Consequences of Pride in Personal Selling
Artículo 2
2003 Exploring the role of self- and customer-provoked embarrassment in personal selling
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Nov-2024