Baker, Scott K.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 4 |
2023 | 0 |
2022 | 4 |
2021 | 5 |
2020 | 2 |
2019 | 2 |
2018 | 3 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
2011 | 1 |
2010 | 1 |
2009 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 2 | 6 |
2016 | 1 | 9 |
2010 | 0 | 3 |
2009 | 0 | 6 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 2 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 24 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
Testing the efficacy of a tier 2 mathematics intervention
|
Artículo | 7 |
2019 |
Exploring the relationship between initial mathematics skill and a kindergarten mathematics intervention
|
Artículo | 6 |
2009 |
Repeated reading interventions for students with learning disabilities: Status of the evidence
|
Artículo | 5 |
2010 |
Effect of initial status and growth in pseudoword reading on Spanish reading comprehension at the end of first grade
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2016 |
The effectiveness of reading interventions for english learners
|
Artículo | 2 |
2009 |
Teaching writing to at-risk students: The quality of evidence for self-regulated strategy development
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024